مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 11:452020-03-14پزشكي

تجهیز و آماده سازی دو نقاهتگاه بهبودیافتگان کرونا در میبد


فرماندار میبد از تجهیز و آماده سازی دو نقاهتگاه جهت رفاه حال بهبودیافتگان کرونا از مراکز درمانی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/یزد فرماندار میبد از تجهیز و آماده سازی دو نقاهتگاه جهت رفاه حال بهبودیافتگان کرونا از مراکز درمانی در این شهرستان خبر داد.

حسین فلاح در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر، گفت: متاسفانه بیماری کرونا در کشور شیوع پیدا کرده و با توجه به این که هنوز برخی این بیماری را جدی نگرفته اند، هر روز بر درگیری استان یزد و شهرستان میبد با این بیماری افزوده می شود و این در حالیست که امکانات و تجهیزات جوابگوی بیماران و مراجعان به مراکز درمانی نیست.

وی از تجهیز و آماده سازی دو نقاهتگاه در شهرستان میبد خبر داد و ابراز کرد: نقاهتگاه اول در کنار بیمارستان و در یک سالن ورزشی مربوط به صالحین وابسته به سپاه شهرستان میبد است که با مدیریت و پشتیبانی شهرداری میبد فعالیت دارد و نقاهتگاه دوم نیز در خوابگاه دانشگاه آزاد میبد با مدیریت و پشتیبانی شهرداری بفروییه تجهیز و آماده سازی شده است.

فرماندار میبد از اولین قربانی کرونا در میبد نیز خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه میبد نسبت به دیگر شهرستان ها وضعیت مناسب تری از لحاظ قربانیان کرونا دارد اما اگر مردم نکات بهداشتی را رعایت نکنند، این آمار تغییرات نگران کننده ای خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز و آماده سازی دو نقاهتگاه بهبودیافتگان کرونا در میبد

تجهیز و آماده سازی دو نقاهتگاه بهبودیافتگان کرونا در میبد