مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 12:562020-03-14ورزشي

برانکو نه، برای ما استوکس باشید!


بله، این پیام فوتبال ایران برای دنیاست؛ این که وقتی سر و کارتان با ما می افتد، به نفع تان است که شبیه استوکس و اروین و کنستانت و گولچ باشید، نه زجرکش هایی از جنس برانکو و کالدرون! - بله، این پیام فوتبال ایران برای دنیاست؛ این که وقتی سر و کارتان با ما می افتد، به نفع تان است که شبیه استوکس و اروین و کنستانت و گولچ باشید، نه زجرکش هایی از جنس برانکو و کالدرون! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسول بهروش، در یادداشتی در روزنامه ایران نوشت: در غائله شکایت برانکو از پرسپولیس انگار یک نکته مهم به کلی فراموش شده است؛ رسم قدرشناسی، ادب و معرفت.

در کشاکش این که مقصر کدام مدیر بود و چرا کار به اینجا کشید و چطور می شود از شر این داستان خلاص شد، انگار همه یادشان رفته مربی کروات برای باشگاه ایرانی کار کرده، خیلی هم خوب کار کرده و حتی در فوتبال بدون بازگشت مالی ایران، بخشی از دستمزد خودش و همکارانش را در قالب پاداش های آسیایی احیا کرده است.

شاید اگر فوتبال ایران تا این حد مسخره نبود و عواید مالی قهرمان لیگ با قعرنشین آن به اندازه یک تشتک توفیر می کرد، دستاوردهای برانکو از نظر اقتصادی هم بیشتر به چشم می آمد اما همین حالا هم او با یک پاداش نیمه نهایی و یک پاداش فینال لیگ قهرمانان کلی پرسپولیس را جلو انداخته، سؤال این است که یک مربی دیگر چه کار باید بکند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برانکو نه، برای ما استوکس باشید!

برانکو نه، برای ما استوکس باشید!