مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 13:002020-03-14سياسي

آمادگی سایت های نمایشگاهی کشور برای کمک به مراجع بهداشتی و امدادی


رییس انجمن نمایشگاه های ایران از آمادگی سایت های نمایشگاهی کشور برای قرار دادن امکانات خود در اختیار مراجع بهداشتی و امدادی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، علی یارمحمدیان از آمادگی سایت های نمایشگاهی کشور برای قرار دادن امکانات خود در اختیار مراجع بهداشتی و امدادی خبر داد.

رییس انجمن نمایشگاه های ایران با اشاره به لزوم فعالیت همه جانبه به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در سطح کشور، گفت: شرکت های نمایشگاهی استان های مختلف کشور با توجه به رسالت اجتماعی خود همواره در بحران های مختلف همچون سیل و زلزله به یاری مردم و مسؤولان شتافته اند و شرایط لازم برای خدمت رسانی به آسیب دیدگان و ستادهای بحران را فراهم آورده اند.

وی با تاکید بر اینکه شرکت های نمایشگاهی کشور آمادگی کاملی برای کمک به ستادهای پیشگیری از کرونا دارند، افزود: سایت های نمایشگاهی کشور آمادگی دارند امروز و در شرایط جدید، در صورت لزوم و احساس نیاز توسط مراجع بهداشتی و امدادی، امکانات خود را برای سلامت مردم در اختیار مراجع ذی ربط قرار دهند.

یارمحمدیان تاکید کرد: امیدواریم با عمل به پیشگیری ها و دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم و همچنین تلاش های متولیان سلامت کشور، این مشکل با کمتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سایت های نمایشگاهی کشور برای کمک به مراجع بهداشتی و امدادی

آمادگی سایت های نمایشگاهی کشور برای کمک به مراجع بهداشتی و امدادی