مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 13:362020-03-14سياسي

اجاره منازل استیجاری به مسافران در رزن ممنوع شد


شهروز کیایی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: اجاره منازل استیجاری به مسافران و افراد غیر بومی بعلت شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی در رزن و درگزین ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 99 از سوی ستاد مقابله با کرونا لغو شد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رزن افزود: هیچ اسکانی در شهرستان نداریم و با شهروندانی که به مسافران و افراد غیر بومی اسکان دهند برابر دستور دادستان و با همکاری نیروی انتظامی برخورد می شود.

کیایی تاکید کرد: نظارت بر واحدهای اقامتی اسکان مدارس، مهمانپذیر و خانه مسافرها در شهرستان توسط بازرسان به صورت مستمر در حال انجام است و این روند تا پایان تعطیلات ادامه می یابد.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان شمار جانباختگان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در این استان به پنج تن رسیده است.

رشید حیدری مقدم روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: طبق آخرین اطلاعات و آمار به دست آمده تاکنون 113 فرد مبتلا به ویروس کرونا در این استان شناسایی شده اند.

وی بیان کرد: توزیع شهرستانی مبتلایان به ویروس کرونا شامل 33 تن در همدان، 20 نفر در اسدآباد، 16 نفر در نهاوند، 11 نفر در رزن، هشت نفر در کبودراهنگ، 6 نفر در بهار، پنج نفر در فامنین و سه نفر در تویسرکان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجاره منازل استیجاری به مسافران در رزن ممنوع شد

اجاره منازل استیجاری به مسافران در رزن ممنوع شد