مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 13:362020-03-14اجتماعي

اعتبار سهمیه های تخفیف دار طرح ترافیک تمدید شد



به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز شنبه روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛ عمار سعیدیانفر با اعلام این خبر گفت: مدت اعتبار طرح ترافیک ایثارگران، جانبازان، معلولین، بیماران خاص، رانندگان آژانس ها، اتومبیل کرایه، خبرنگاران و افرادی که طبق مصوبه شورای شهر تهران سهمیه طرح ترافیک با ضرایب کاهشی در سال 1398 دریافت کرده اند، تا اول اردیبهشت 1399 است.

وی تاکید کرد: تمدید اعتبار تنها برای سهمیه طرح ترافیک لحاظ می شود ولی تعرفه عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک همان تعرفه سال 99 لحاظ خواهد شد .

سعیدیان فر گفت: این اقدام به منظور جلوگیری از حضور و تجمع برای دریافت سهمیه سال 1399 در ارگان ها و نهادهای ذیربط و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت توصیه های بهداشتی صورت گرفته است .

مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی شهرداری تهران ادامه داد: پس از تعطیلات نوروز در فرصت کافی و با رعایت کامل توصیه های بهداشتی تخصیص سهمیه این افراد صورت خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، هم اکنون 2 طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا (زوج و فرد سابق یا حلقه دوم طرح ترافیک) در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می شود و شرط ورود به این محدوده ها که مالکان خودروها جریمه نشوند، ثبت نام مالک و مشخصات خودرو در سامانه my.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار سهمیه های تخفیف دار طرح ترافیک تمدید شد

اعتبار سهمیه های تخفیف دار طرح ترافیک تمدید شد