مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 13:502020-03-14اقتصادي

مبادی ورودی و خروجی گچساران با جدیت در حال کنترل است


فرماندار گچساران از اعمال ممنوعیت طرح ترافیکی خودروهای پلاک غیربومی از جاده کمربندی در سطح شهر و توقف ممنوع جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان خبرداد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران- سمیرا نصاری، بر اساس آخرین آمار جهانی  تاکنون بیش از 145 کشور جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

ویروسی که مهمان ناخوانده بسیاری از کشورها از جمله ایران شده و همگان  برای ریشه کن کردن  کووید 19 عزم خود را جزم کرده تا هر چه زودتر  این ویروس نه تنها از استان و شهرستان بلکه از کل کشور و استان های درگیر با این ویروس منحوس رخت برببندد.

هر چند که این ویروس می تواند خسارت جبران ناپذیری به جامعه و سلامت انسان ها وارد کند اما خوشبختانه با تصمیم شورای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تاحدی از این خسارت ها جلوگیری به عمل آمده است.

 تعطیلی مدارس در این برهه حساس یکی از راهکار های موثر برای جلوگیری از شیوع این ویروس در بین جامعه دانش آموزی بوده است چرا که در این زمان سلامت جامعه، شهروندان و جامعه دانش آموزی حائز اهمیت است.

در این مقطع زمانی برای جلوگیری از شیوع این بیماری تعطیلی بازار، مسافرخانه ها، هتل های مراکز اقامتی دولتی و غیردولتی، تعطیلی مراکز گردشگری و جلوگیری از تردد خودروهای غیربومی راهکار دیگری برای جلوگیری از گسترش این ویروس بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبادی ورودی و خروجی گچساران با جدیت در حال کنترل است

مبادی ورودی و خروجی گچساران با جدیت در حال کنترل است