مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 13:552020-03-14پزشكي

اعلام روزانه روند بیماری و مدل های اپیدمیولوژیک کرونا در کشور و جهان


الگوی بیماری زایی و ابتلا به ویروس در کشور و دیگر نقاط جهان، همچنین پیش بینی روند بیماری و مدل های اپیدمیولوژیک به طور روزانه اعلام می شود.

- معاون آموزشی وزیر بهداشت گفت: الگوی بیماری زایی و ابتلا به ویروس در کشور و دیگر نقاط جهان، همچنین پیش بینی روند بیماری و مدل های اپیدمیولوژیک به طور روزانه اعلام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی اکبر حق دوست، مدیر کمیته اپیدمیولوژی کووید- 19 با اشاره به اینکه، از امروز روزنگار اپیدمیولوژی ایران (فکت شیت) با استفاده از ظرفیت متخصصین کمیته کشوری و اساتید برجسته دانشگاه های علوم پزشکی کشور همچنین تجارب دیگر کشورها در بررسی اپیدمیولوژیک بیماری و یافته های خارجی و داخلی بطور روزانه بررسی و اعلام خواهد شد، گفت: این روزنگار، الگوی بیماری زایی و ابتلا به ویروس در کشور و مقایسه با دیگر نقاط جهان، نسبت به بررسی وضع موجود و پیش بینی روند بیماری در کشور و همچنین مدل های اپیدمیولوژیک را ارائه می دهد.

معاون آموزشی وزیر بهداشت در خصوص تشریح روزنگار اپیدمیولوژی جهانی به نقل از سازمان جهانی بهداشت گفت: متوسط میزان رشد مبتلایان در جهان 33 درصد بوده است که برخی کشورها به دلیل عدم شفافیت در اعلام آمارها و یا اقدامات سریع و قوانین سخت گیرانه گزارشات کمتری ارائه داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام روزانه روند بیماری و مدل های اپیدمیولوژیک کرونا در کشور و جهان

اعلام روزانه روند بیماری و مدل های اپیدمیولوژیک کرونا در کشور و جهان