مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 14:302020-03-14اقتصادي

تجمع کشاورزان چاروسایی بدون دلیل بود از قبل به آنها اعلام شد تجمع نکنند


تجمع کشاورزان چاروسایی بدون دلیل بود از قبل به آنها اعلام شد تجمع نکنند.

- محمد قاسم کشاورزخوب در گفتگو با خبرنگار فارس در چاروسا در خصوص خبر تجمع مردم در جلوی جهاد کشاورزی چاروسا جهت دریافت کودشیمایی  در ایام بیماری کرونا عنوان کرد: بیش از 250 عدد کیسه کودشیمایی در روزهای اخیر توسط عامل توزیع کود چاروسا خریداری شده بود که اواخر هفته گذشته به جهاد کشاورزی چاروسا اطلاع رسانی شد.

رییس جهادکشاورزی چاروسا بیان کرد: از روز پنج شنبه از طریق فضای مجازی به دهیاران و شوراها روستاها اطلاع رسانی شد و از دهیاران و شوراها خواستیم در روستاها افراد نیازمند کود را به اطلاع دهند و خود دهیاران جهت دریافت کود با بازده زمانی مختلف به مرکز مراجعه و کود مردم را دریافت کنند.

وی افزود: پس از اینکه به دهیاران و شوراها اعلام شده بود جهت دریافت کود شیمیایی مراجعه کنند و از قبل هم لیست تکمیل شد امروز صبح مشاهده کردیم تعداد زیادی ارباب رجوع جلوی جهاد کشاورزی مراجعه کردند و خواستار دریافت کود شدند و مجبور شدیم از همان ابتدا درب جهاد را ببندیم و حتی منجر به درگیری شد.

کشاورزخوب عنوان کرد: کود صبح امروز از قبل توزیع شد و به دهیاران اطلاع رسانی شد و متاسفانه تجمع عده ای بدون علت بود و حتی بسیاری از آنها اعلام می کردند کودی که می خواهیم بگیریم برای تابست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع کشاورزان چاروسایی بدون دلیل بود از قبل به آنها اعلام شد تجمع نکنند

تجمع کشاورزان چاروسایی بدون دلیل بود از قبل به آنها اعلام شد تجمع نکنند