مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 17:302020-03-14اقتصادي

تهیه ماسک و گان برای اورژانس گیلان و بیمارستان ها


رییس اتاق بازرگانی گیلان از ارسال تجهیزات بهداشتی به گمرک آستارا و اورژانس گیلان برای جلوگیری از شیوع کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، هادی تیزهوش تابان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پویش نفس توسط اتاق های بازرگانی سراسر کشور به همت فعالان بخش خصوصی برای عبور از بحران کرونا تشکیل شده، اظهار کرد: اتاق بازرگانی گیلان نیز مستقلاً اهدافی را برای مقابله با ویروس کرونا در مبادی خروجی مرز ایران و آذربایجان واقع در گمرک آستارا  آغاز کرده است.

وی با بیان این مطلب که تلاش های گروه پزشکی و درمانی مستقر در بیمارستان های گیلان خاطره ساز خواهد شد، گفت: اتاق بازرگانی گیلان نیز به لحاظ رسالت اجتماعی خود تلاش کرد تا بخش کوچکی از بار سنگین  مشکلات جامعه را عهده دار شود و در این راستا تجهیزاتی را تهیه کرد.

رییس اتاق بازرگانی گیلان با اشاره به همکاری و همراهی اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی برای تهیه ملزومات پزشکی و بهداشتی افزود: تجهیزات بهداشتی و مراقبتی و پیشگیری ازجمله گان های یکسره، ماسک N95 و دستکش لاتکس تهیه و به اورژانس گیلان تحویل خواهد شد.

به گفته وی، اتاق بازرگانی گیلان در حد توان حتی به برخی بیمارستان های گیلان نیز تجهیزات بهداشتی و مراقبتی ازجمله ماسک و گان اهدا خواهد کرد و این کار با حمایت فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه ماسک و گان برای اورژانس گیلان و بیمارستان ها

تهیه ماسک و گان برای اورژانس گیلان و بیمارستان ها