مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 17:552020-03-14سياسي

آغاز رزمایش پدافند بیولوژیک ارتش از فردا


به منظور مدیریت دقیق و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر مراکز موجود، در 300 محله و منطقه در کشور با ایجاد مراکز درمانی نسبت به شناسایی بیماران کرونایی اقدام و از گسترش این بیماری جلوگیری خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ در پی ابلاغ فرمان فرماندهی کل قوا به رییس ستاد کل نیروهای مسلح، جلسه اضطراری فرمانده کل ارتش با فرماندهان نیروهای چهارگانه ارتش به صورت ویدیو کنفرانس برگزار و مقرر شد با دستور امیر سرلشکر موسوی، رزمایش پدافند بیولوژیک ارتش از فردا آغاز شود.

در این جلسه امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده و فرمانده قرارگاه پدافند زیستی ارتش، امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی، امیر سرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی، امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی، امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی و امیر دریادار دوم مداح معاون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارتش حضور داشتند.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با اشاره به تشکیل قرارگاه امام رضا(ع) در ستاد کل نیروهای مسلح در پی صدور فرمان فرماندهی معظم کل قوا گفت: اولین جلسه این قرارگاه مصوباتی داشته است که به همه نیروها ابلاغ شده و لازم است به بهترین شکل به آن ها پرداخته شده و همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رزمایش پدافند بیولوژیک ارتش از فردا

آغاز رزمایش پدافند بیولوژیک ارتش از فردا