مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 22:152020-03-14فرهنگي

برترین های تئاتر مشهد در سال 98 /2/


رضا حسینی شرایط تئاتر مشهد در سال 98 و بهترین های تئاتر مشهد در زمینه نمایش، کارگردانی، نمایش نامه و بازیگران را تشریح کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی رضا حسینی شرایط تئاتر مشهد در سال 98 و بهترین های تئاتر مشهد در زمینه نمایش، کارگردانی، نمایش نامه و بازیگران را تشریح کرد.

این کارگردان تئاتر در گفت وگو با ایسنا، درخصوص نمایش های اجرا شده در سال 98، اظهار کرد: نمایش های بسیار خوبی در سال 98 اجرا شده است که هر کدام ویژگی خاص خود را داشته اند؛ ممکن است هر نمایش در کنار منحصربه فرد بودن در زمینه خاصی مانند نمایش نامه، اجرا، کارگردانی، شیوه اجرایی و .

نقص ها و ضعف هایی نیز در سایر زمینه ها داشته باشد.

وی ادامه داد: نمایش رومئو و ژولیت از آقای مسعود صفری، که نگاه نو و تازه ای به متن دارد و اجرا و صحنه پردازی آن نیز مدرن و نو بوده است؛ در کنار نمایش بازجویی ها به کارگردانی آقای علی حاتمی نژاد کارهای قابل اعتنایی هستند.

حسینی بیان کرد: متن نمایش آنومی آقای عادل توکلی، متن قابل اعتنایی بوده و از نظر شیوه اجرا نیز در سبک و سیاق نمایش های مستند و محیطی اجرا شده است؛ به طوری که به نظر من به عنوان یک منتقد تئاتر، ویژگی های بارزی در آن وجود داشت که می توان آن را جزء بهترین نمایش های سال 98 بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های تئاتر مشهد در سال 98 /2/

برترین های تئاتر مشهد در سال 98 /2/