مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 05:002020-03-15پزشكي

پزشکی که ازمطبش کرونایی های اروپا را ویزیت می کند


دکتر «حمیدرضا ادراکی» متخصص رادیولوژیست با اینکه راه رفتن برایش سخت است؛ اما خدماتش را محدود به مرزهای کشورمان هم نکرده است.

او در اتاق کارش شبانه روزی عکس های رادیولوژی بیماران کرونایی را از مناطق محروم گرفته تا کشورهای اروپایی را بدون هیچ چشم داشتی .

- حوزه سلامت خبرگزاری فارس- سودابه رنجبر: همه زندگی دکتر حمیدرضا ادراکی به فیلم های رادیولوژی و سی تی اسکن گره خورده است؛ چه حالا که از جان ودل مایه گذاشته و شب و روزش را به هم دوخته تا انبوه عکس های رادیولوژی ریه بیماران کرونایی از مناطق محروم گرفته تا عکس های ارسال شده از کشورهای آلمان، انگلیس ایتالیا و.

را بدون هیچ چشم داشتی ویزیت کند و چه آن موقع که گمشده خود را بعد از 15 سال از طریق همین عکس های رادیولوژی پیدا کرد و راز سربه مهر زندگی اش را فهمید.

دکتر ادراکی در سالی که گذشت به عنوان رادیولوژیست برتر کشور شناخته شد، اما چه بسا با حس مسئولیت پذیری و تخصصی که در تحلیل عکس های رادیولوژی ریه بیماران کرونایی از خود نشان داده در سال جدید نیز به عنوان یکی از داوطلبان جهادی پزشکان شناخته شود.

متخصص رادیولوژیستی که خدماتش محدود به مرزها نشد.

او عکس های رادیولوژی بیماران در سراسر اروپا را بدون در نظر گرفتن هیچ قید و شرطی تحلیل می کند تا به سهم خودش بتواند در دنیا با این ویروس م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکی که ازمطبش کرونایی های اروپا را ویزیت می کند

پزشکی که ازمطبش کرونایی های اروپا را ویزیت می کند