مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 05:052020-03-15اقتصادي

هیچ یک از جایگاه های سوخت استان همدان تعطیل نیست


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از فعالیت شبانه روزی و مستمر جایگاه های عرضه سوخت استان برای خدمت رسانی به شهروندان خبر داد.

- امین روستایی در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: انبارهای نفت تدارکاتی موجود در استان دارای ظرفیت خوبی بوده به طوریکه علاوه بر تأمین و توزیع بنزین و گازوییل در جایگاه های عرضه فرآورده استان همدان، اکنون به چند استان دیگر کشور نیز سوخت ارسال می کنیم.

وی با بیان اینکه هیچ یک از جایگاه های سوخت استان تعطیل نیست، اضافه کرد: با تمام ظرفیت سوخت رسانی در حال انجام بوده و با توجه به ذخیره سازی کافی فرآورده ها و عدم کمبود، هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

روستایی با تأکید بر اینکه با دقت نظر بر رعایت اصول بهداشتی به عنوان ضامن سلامت همشهریان، در مراکز عرضه، نظارت مستمر داریم، افزود: اقدامات بهداشتی برای جلوگیری از انتشار کروناویروس در جایگاه ها مداوم انجام و از طرف دیگر دستگاه های مسئول نیز دائماً رصد می شود.

مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از ابلاغ دستور عمل به مالکان جایگاه ها مبنی بر عدم دریافت وجه نقد و لزوم پرداخت وجه سوخت فقط از طریق کارت بانک و دستگاه های پوز خبر داد.

روستایی در پایان با اشاره به آمادگی خدمت رسانی و در مدار بودن 122 جایگاه عرضه سوخت استان همدان، خواستار توجه همشهریان به رعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ یک از جایگاه های سوخت استان همدان تعطیل نیست

هیچ یک از جایگاه های سوخت استان همدان تعطیل نیست