مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 05:202020-03-15اجتماعي

ثبت نام حج تمتع سال 99 اساتید دانشگاه های تهران و البرز آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی لبیک،فرآیند ثبت نام حج تمتع اساتید دانشگاه های تهران و البرز در حال انجام است و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان میزبان مشتاقان زیارت بیت الله الحرام، - فرآیند ثبت نام حج تمتع اساتید دانشگاه های تهران و البرز آغاز و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان میزبان مشتاقان زیارت بیت ا.

الحرام و زائران حرم نبوی (ص) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی لبیک،فرآیند ثبت نام حج تمتع اساتید دانشگاه های تهران و البرز در حال انجام است و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان میزبان مشتاقان زیارت بیت الله الحرام، زائران حرم نبوی (ص) و ائمه مظلوم بقیع (ع) است که جهت ثبت نام و تحویل مدارک به دفتر ستاد مراجعه می نمایند.

بر اساس این گزارش، تمامی اساتید و اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه های استان تهران و البرز که دارای سند ودیعه حج تمتع تا قبل از تاریخ 1386/02/15 باشند، می توانند در این کاروان ثبت نام نمایند.

گفتنی است؛ با پیگیری های ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و موافقت حجت الاسلام نواب؛ نماینده محترم، ولی فقیه در سازمان حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی و مسئولان محترم سازمان حج و زیارت، یک کاروان حج تمتع به اساتید دانشگاه ها و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها اختصاص ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام حج تمتع سال 99 اساتید دانشگاه های تهران و البرز آغاز شد

ثبت نام حج تمتع سال 99 اساتید دانشگاه های تهران و البرز آغاز شد