مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 06:052020-03-15پزشكي

تداوم افزایش ابتلا به کرونا، کمبود تخت بیمارستانی را به دنبال خواهد داشت


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: اکنون نگران پاسخ گو نبودن تخت های بیمارستانی به بیماران هستیم و اگر آمار مبتلایان به ویروس کرونا افزایش یابد، - ایسنا/زنجان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: اکنون نگران پاسخ گو نبودن تخت های بیمارستانی به بیماران هستیم و اگر آمار مبتلایان به ویروس کرونا افزایش یابد، در تامین داروهای مورد نیاز نیز مشکل پیدا خواهیم کرد.

جواد تاج کی شب گذشته (24 اسفند) در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در رابطه با افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان، اظهار کرد: طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان افزایش پیدا کرده و علی رغم توصیه هایی که در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا به مردم داده شده است، متاسفانه باز هم شاهد افزایش آمار مبتلایان به این بیماری در استان هستیم.

طبق پیش بینی های انجام شده امروز جواب آزمایش 31 نفر از بیمارن بستری شده مثبت اعلام شد که مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در استان به 169 نفر رسید.

وی با اشاره به اینکه اکنون باید دقت بیشتری داشته باشیم و همه همشهریان باید نکات بهداشتی را رعایت کنند تا زنجیره انتقال بیماری در استان قطع شود، افزود: باور داشتن به وجود مشکل موجب قطع زنجیره انتقال بیماری کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم افزایش ابتلا به کرونا، کمبود تخت بیمارستانی را به دنبال خواهد داشت

تداوم افزایش ابتلا به کرونا، کمبود تخت بیمارستانی را به دنبال خواهد داشت