مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 07:302020-03-15اقتصادي

کرونا مصرف آب در روستاهای اسدآباد را افزایش داد


مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآباد بااشاره به افزایش مصرف اب در روستاهای اسدآباد به دلیل شیوع ویروس کرونا از رفع 650 مورد نشتی و شکستگی خطوط آبرسانی طی سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احد احدی ایمان پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی ماهه سال جاری 3 حلقه چاه عمیق در روستاهای موسی آباد، بادخوره و حسن آباد حفر شد؛ اظهار کرد: همچنین اجرای شبکه داخلی کمک سفلی و چنارعلیا نیز در سال جاری عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه در بازه زمانی مذکور، اجرای خطوط انتقال در مجتمع های آبرسانی النجه گنجه، جنت آباد و چنارعلیا به انجام رسید، عنوان کرد: در حوزه بهره برداری نیز 93 مخزن در راستای افزایش کیفیت آب شستشو شد ضمن اینکه 340 متر شبکه آبرسانی نیز در روستاهای تابعه شهرستان اسدآباد اصلاح شد.

احدی ایمان همچنین به تعویض 34 مورد الکتروپمپ در چاه ها و ایستگاههای پمپاژ اشاره و بیان کرد: در سال جاری تعمیر و تعویض 328 مورد تابلو برق به همراه رفع 650 مورد نشتی و شکستگی عملیاتی شد.

وی در ادامه به 290 سرویس آبرسانی سیار دائم و موقت در روستاهای دارای مشکل اشاره کرد و اظهار کرد: در بازه زمانی 12 ماهه سال جاری 83 انشعاب غیر مجاز کشف و با متخلفین برخورد شد ضمن اینکه تعدادی از این انشعابات نیز تاکنون تبدیل به انشعاب مجاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا مصرف آب در روستاهای اسدآباد را افزایش داد

کرونا مصرف آب در روستاهای اسدآباد را افزایش داد