مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 07:302020-03-15سياسي

تشکیل قرارگاه فرهنگی سلامت در شهر سودجان/معابر شهری هر شب ضدعفونی می شود


قرارگاه فرهنگی نماز جمعه در عرصه خدمت به مردم با تشکیل جبهه فرهنگی سلامت متشکل ازستاد نماز جمعه، برادران و خواهران بسیجی، - حجت الاسلام سید روح الله هاشمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه در شرایطی هستیم که بیماری کرونا سلامت مردم را به خطر انداخته و نمازهای جمعه و جماعات ما را به تعطیلی کشانده است، گفت: لذا قرارگاه فرهنگی نماز جمعه در عرصه خدمت به مردم با تشکیل جبهه فرهنگی سلامت متشکل از ستاد نماز جمعه، برادران و خواهران بسیجی، مرکز نیکوکاری، مرکز بهداشت، خیرین محترم و به ویژه جوانان شهر تشکیل شده است.

امام جمعه سودجان با بیان اینکه جبهه فرهنگی سلامت در کنار دیگر نهادهای مسؤول مشغول خدمت رسانی به مردم شهر است، افزود: جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، هر شب کل معابر شهر توسط جوانان این قرارگاه ضدعفونی و گندزدایی می شود.

وی با بیان اینکه با مشارکت بسیار خوب چرخ کاران بویژه خواهران خیاط شهر، مدت یک هفته است کارگاه تولید ماسک در سودجان راه اندازی شده است، اضافه کرد: تعداد 30 نفر از خواهران بصورت جهادی مشغول فعالیت هستند و در هر روز نزدیک یک هزار ماسک تولید می شود.

هاشمی با اشاره به اینکه از مردم به ویژه جوانان شهر سودجان و خواهرانی که در حرفه خیاطی مشغول هستند، دعوت به همکاری می کنیم، گفت: تقاضای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل قرارگاه فرهنگی سلامت در شهر سودجان/معابر شهری هر شب ضدعفونی می شود

تشکیل قرارگاه فرهنگی سلامت در شهر سودجان/معابر شهری هر شب ضدعفونی می شود