مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 07:552020-03-15پزشكي

انتقاد از تصمیم گیری روزانه برای مقابله با بحران کرونا در اصفهان


عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه برنامه ریزی های بلندمدت لازم در برخورد با بیماری کرونا در اصفهان اتخاذ نشده و تصمیم های مسئولان استان در این ارتباط روزانه است.

- حیدرعلی عابدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: وزیر بهداشت در 14 بهمن ماه در گفتگویی اعلام کرد که آماده همکاری با چین در خصوص ویروس کرونا هستیم و رییس سازمان غذا و دارو هم گفته بود که مواد اولیه دارویی برای یکسال در انبارها ذخیره شده است که همین باعث شد ما به وزارت بهداشت و درمان اعتماد کنیم.

وی افزود: تعدادی از پزشکان و پرستاران به علت کمبود وسایل حفاظتی به کووید 19 مبتلا شدند؛ این در حالی است که با شیوع ویروس کرونا کووید 19 در چین با پیش بینی و محاسبه ساده ای می شد نیاز وسایل حفاظتی کادر درمانی و مردم را پیش بینی و تامین کرد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وقتی رییس سازمان غذا و دارو چنین خبری را اعلام می کند لابد با خودش محاسبه کرده که با شیوع کووید 19، در بازه زمانی سه ماهه اگر سی میلیون ایرانی بخواهند روزانه ماسک استفاده کنند چه مقدار ماسک نیاز است و یا صدهزار کادردرمانی در خط مقدم روزی سه بار لباس تعویض کنند چه مقدار به گان نیازمندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از تصمیم گیری روزانه برای مقابله با بحران کرونا در اصفهان

انتقاد از تصمیم گیری روزانه برای مقابله با بحران کرونا در اصفهان