مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 08:052020-03-15بين الملل

تعقیب و تحلیل ترددهای شهری بیماران مبتلا به کرونا


شهردار تهران با اشاره به تعقیب و تحلیل تردد بیماران مبتلا به کرونا با همکاری وزارت ارتباطات گفت: این موضوع سبب شناسایی موارد آلوده و غربالگری بهتر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، پیروز حناچی شهردار تهران با حضور در دویست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در مورد موضوع کرونا، اظهار داشت: اقدامی که آمریکا بر علیه ایران اعمال کرده انسانی نیست و علاوه بر موضوع کرونا کشور ما سخت ترین شرایط تحریم را پشت سر می گذارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر همه کشورها درگیر موضوع کرونا شده اند، گفت: همه باید اقدامات لازم را انجام دهیم تا کمک های مورد نیاز به دست آسیب دیدگان برسد بر همین اساس جلسه ای با شهرداران کلانشهرها برگزار شد تا انتقال تجربیات انجام گیرد.

شهردار تهران با اشاره به اینکه شب جمع گذشته تراکم جمعیت در بهشت زهرا بسیار اندک بود، گفت: باید تلاش کنیم که آخرین پنج شنبه سال نیز همین طور باشد.

برای چهارشنبه سوری نیز اقدامات لازم انجام گیرد تا کمترین تراکم و تجمعات را شاهد باشیم.

حناچی ادامه داد: بیمارستان های زیادی همچون بیمارستان امام (ره)، سینا و مسیح دانشوری کانون اصلی مراجعات بیماران مبتلا به کرونا هستند و باید اقدامات لازم را انجام دهیم که کمک های مورد نیاز به آنها برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعقیب و تحلیل ترددهای شهری بیماران مبتلا به کرونا

تعقیب و تحلیل ترددهای شهری بیماران مبتلا به کرونا