مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 08:302020-03-15اقتصادي

ممنوعیتی برای ورود پرتقال شمال به خوزستان وجود ندارد


معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: هیچ ممنوعیتی در زمینه ورود پرتقال شمال به استان خوزستان وجود ندارد و شاهد توزیع آن در میادین میوه و تره بار هستیم.

- ایسنا/خوزستان معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: هیچ ممنوعیتی در زمینه ورود پرتقال شمال به استان خوزستان وجود ندارد و شاهد توزیع آن در میادین میوه و تره بار هستیم.

عبدالله ناصریان در گفت وگو با ایسنا، در خصوص ممنوعیت ورود پرتقال شمال به استان خوزستان با توجه به شیوع کروناویروس اظهار کرد: هیچ ممنوعیتی در این زمینه وجود ندارد و هم اکنون پرتقال شمال، وارد استان شده است و همچنان نیز وارد می شود.

وی افزود: شب گذشته پرتقال شمال در دو میدان میوه و تره بار شهرستان اهواز توزیع شد و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: در کارگروه مبارزه با ویروس کرونا در استان خوزستان مصوبه ای در این زمینه به تصویب رسیده بود اما این مصوبه لغو شده و پرتقال شمال، وارد استان خوزستان می شود و مساله خاصی در این زمینه وجود ندارد.

در این زمینه امروز، 25 اسفندماه عبدالرضا جمالی پور، رییس اتحادیه میوه و تره بار اهواز به ایسنا گفت: ورود پرتقال شمال به میادین میوه و تره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیتی برای ورود پرتقال شمال به خوزستان وجود ندارد

ممنوعیتی برای ورود پرتقال شمال به خوزستان وجود ندارد