مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 08:402020-03-15اقتصادي

ضدعفونی پایانه های مسافربری استان البرز/ استقرار تیم های بهداشتی


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با اشاره به ضدعفونی پایانه های مسافربری استان از استقرار تیم های بهداشتی خبر داد.

- سیدمحمد حسین مرعشی در گفت وگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور از جمله استان البرز اقداماتی جهت پیشگیری و مقابله با این ویروس در بخش حمل نقل کالا و مسافر استان انجام شده است، اظهار کرد: به عنوان نمونه با تشکل ها و انجمن های صنفی بخش حمل و نقل کالا و مسافر جلساتی برگزار و آنها را مکلف کرده ایم تا اقدامات پیشگیرانه در برابر شیوع کرونا ویروس را انجام دهند.

وی در ادامه با اشاره به عملیات ضدعفونی پایانه های مسافربری استان البرز و همچنین پایانه بار کارخانه سیمان آبیک، ادامه داد: به طور پیوسته این پایانه ها ضدعفونی می شود، ر کنار این اقدامات عملیات گندزدایی و ضدعفونی اتوبوس های بین شهری نیز مکرر صورت می گیرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با اشاره به اینکه شرکت های مسافربری نیز موظف شده اند تا در کنار تأمین مواد ضدعفونی کننده، تهیه دستمال کاغذی و تدارک ماسک به تعداد کافی را نیز در دستور کار قرار دهند، عنوان کرد: مواد ضدعفونی کننده و ماسک ها باید در داخل هر اتوبوس موجود باشد تا اگر از میان مسافران حتی یک ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی پایانه های مسافربری استان البرز/ استقرار تیم های بهداشتی

ضدعفونی پایانه های مسافربری استان البرز/ استقرار تیم های بهداشتی