مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 08:452020-03-15اقتصادي

اخذ بیش از 15 هزار آزمون از نازل های سوخت در آذربایجان غربی


مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی گفت: بیش از 15 هزار و 400 مورد آزمون  از نازل های سوخت سطح استان توسط کارشناسان استاندارد به عمل آمده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی گفت: بیش از 15 هزار و 400 مورد آزمون  از نازل های سوخت سطح استان توسط کارشناسان استاندارد به عمل آمده است.

منصور جلایر در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه با بیان اینکه بیش از 15 هزار و 400 مورد آزمون از نازل های سوخت سطح استان به عمل آمده است، گفت: از 15 هزار و 474 آزمون به عمل آمده از تمام نازل های سوخت سطح استان، 15 هزار و 422 مورد قبول و مابقی نیز مردود شدند.

وی در خصوص آزمون باسکول های ثابت همکف جاده ای اعلام کرد: در راستای اجرای وظایف قانونی اداره کل استاندارد آذربایجان غربی، در خصوص آزمون باسکول های ثابت همکف جاده ای؛ در سالجاری، تعداد 759 باسکول در مرکز استان و شهرستان های تابعه، مورد آزمون قرار گرفته است که از این تعداد 731 باسکول قبول و 28 باسکول مردود بودند.

جلایر با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون ،11 مورد آزمون انگ فلزات گرانبها توسط کارشناسان اداره کل استاندارد و شرکت های تایید صلاحیت شده انجام شده است، اظهار کرد: از این تعداد 5 مورد قبول و 6 مورد مردود اعلام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ بیش از 15 هزار آزمون از نازل های سوخت در آذربایجان غربی

اخذ بیش از 15 هزار آزمون از نازل های سوخت در آذربایجان غربی