مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 09:102020-03-15اقتصادي

مصرف آب در روستاهای اسدآباد افزایش یافته است


مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآباد گفت: با شیوع کروناویروس میزان مصرف آب شرب در روستاهای تابعه شهرستان اسدآباد افزایش یافته که به همین منظور از مشترکین می خواهیم ضمن رعایت اصول و نکات بهداشتی، - مصرف بهینه آب را نیز مدنظر داشته باشند.

احد احدی ایمان از رفع 650 مورد نشتی و شکستگی خطوط آبرسانی در سالجاری خبر داد و افزود: طی سالجاری 83 انشعاب غیرمجاز در سطح روستاهای اسدآباد کشف و با متخلفان برخورد شد ضمن اینکه تعدادی از این انشعابات نیز تاکنون تبدیل به انشعاب مجاز شده است.

وی با اشاره به حفر سه حلقه چاه عمیق در روستاهای موسی آباد، بادخوره و حسن آباد در سالجاری ادامه داد: اجرای شبکه داخلی کمک سفلی و چنارعلیا نیز در سالجاری عملیاتی شد.

احدی ایمان با بیان اینکه در یکسال گذشته اجرای خطوط انتقال در مجتمع های آبرسانی النجه گنجه، جنت آباد و چنارعلیا به انجام رسید، خاطرنشان کرد: در حوزه بهره برداری نیز 93 مخزن در راستای افزایش کیفیت آب، شستشو شد ضمن اینکه 340 متر شبکه آبرسانی نیز در روستاهای تابعه شهرستان اسدآباد اصلاح شد.

وی همچنین با اشاره به تعویض 34 مورد الکتروپمپ درچاه ها و ایستگاه های پمپاژ یادآور شد: در سالجاری، تعمیر و تعویض 328 مورد تابلوی برق به همراه رفع 650 مورد نشتی و شکستگی عملیاتی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف آب در روستاهای اسدآباد افزایش یافته است

مصرف آب در روستاهای اسدآباد افزایش یافته است