مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 09:162020-03-15اقتصادي

سهم روحانیون تشویق توانمندان برای کمک به متضرران از کرونا است


ماموستا اقبال بهمنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه تعدادی زیادی از افراد دارای شغل آزاد بر اثر شیوع ویروس کرونا، دچار مشکل اقتصادی شده اند، وظیفه ما روحانیان ترغیب توانمندان برای کمک به آنان است.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی پرداخت زکات به افراد ناتوان ضروری است، اضافه کرد: همه باید برای رفع بیماری کرونا و مشکلات به وجود آمده گام برداریم و روحانیان نیز باید نقش خود را در بحث آگاه سازی جامعه به خوبی ایفا کنند.

رییس مرکز بزرگ اسلامی سنندج یادآور شد: یکی از کارهایی که این روزها در فضای مجازی یا حقیقی انجام می دهم ترغیب صاحبان مغازه ها و صاحبخانه ها به بخشش اجاره یا تعویق دریافت آن به بعد از رفع بیماری کرونا است تا مستاجران در این شرایط برای پرداخت اجاره دچار مشکل نشوند.

ماموستا بهمنی دیگر نقش و وظیفه خود را برای مقابله با ویروس کرونا القای آرامش به مردم از طریق رسانه ها با توجه به فضای رعب و ترس ایجاد شده در جامعه دانست و گفت: وظیفه ما روحانیون است که با انجام موعظه و ارسال پیام های دینی در فضای مجازی، بستر آرامش و توکل به خدا و تعامل برای رفع بیماری را در میان مردم فراهم کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش به صدور بخش نامه ای مبنی بر تعطیلی نماز جمعه و جماعت در استان تا اطلاع بعدی و رفع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم روحانیون تشویق توانمندان برای کمک به متضرران از کرونا است

سهم روحانیون تشویق توانمندان برای کمک به متضرران از کرونا است