مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 09:252020-03-15سياسي

ضرورت تلاش مضاعف برای تامین به موقع نهاده های کشاورزی در تعطیلات


سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، بر تلاش مضاعف برای تامین به موقع نهاده های کشاورزی و انجام نظارت و مراقبت لازم در حوزه هایی مورد نیاز کشاورزی کشور در ایام تعطیلات پیش رو، - تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، عباس کشاورز در نشست شورای معاونین و مجریان طرح های بخش کشاورزی اظهار داشت: با توجه به شرایط خاصی که در آن قرار داریم باید تلاش مضاعفی را برای تأمین به موقع نهاده های کشاورزی اعم از بذر، کود، آفت کش ها و تأمین سوخت مورد نیاز در تمامی استان های کشور داشته باشیم تا خللی و مانعی در تولیدات بخش کشاورزی ایجاد نشود.

وی افزود: در ایام تعطیلات پیش رو نیز باید نظارت و مراقبت لازم را در حوزه هایی که کشاورزی کشور نیاز دارد، داشته باشیم تا مشکلی برای کشت بهاره ایجاد نشود.

کشاورز خاطرنشان کرد: خوشبختانه بخش کشاورزی ظرفیت بالایی در حوزه نیروی انسانی دارد که باید از توان افراد برای پیشبرد بهتر کارها استفاده شود.

وی گفت: جا دارد از همکاران سازمان حفظ نباتات کشور در مبارزه با ملخ تشکر کنم که به موقع وارد عمل شده و با همکاری استان های درگیر و حمایت استانداران، تاکنون مبارزه موفقیت صورت گرفته است.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی یادآور شد: کشاورزی کشور چون با طبیعت عجین شده است، اگر کوچک ترین غفلتی در مبارزه با آفات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تلاش مضاعف برای تامین به موقع نهاده های کشاورزی در تعطیلات

ضرورت تلاش مضاعف برای تامین به موقع نهاده های کشاورزی در تعطیلات