مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 09:302020-03-15سياسي

منتخبین مردم اراک و کمیجان در مجلس یازدهم اعتبارنامه دریافت کردند


طی مراسمی با حضور فرماندار اراک اعتبارنامه منتخبین حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به برگزیدگان مجلس یازدهم اعطا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک،  اعتبارنامه منتخبین حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور اعضا هیات اجرایی و نظارت شهرستان اراک به نمایندگان اراک اعطا شد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر آرای مردم و مردم سالاری دینی است و طی چهار دهه گذشته نیز مردم به واسطه عزم و اراده خود در قالب انتخابات، ارکان حکومت را تشکیل داده اند.

علی اکبر کریمی افزود: همواره شاکله و ساختار کلی نظام برگرفته از رای مردم از صندوق های رای بوده و امام راحل و رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر این مهم تاکید داشتند که هیچ گاه نباید از عزم و اراده مردم در شکل دهی نظام غافل شویم.

وی ضمن تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی نقش منحصر به فرد و بی بدیلی در فرآیند قانون اساسی کشور ایفا می کند، بیان داشت: اثرگذاری مجلس در فرآیند امور کشور بستگی به ترکیب تک تک  نمایندگان و برآیند کلی مجلس دارد و طی ادوار گذشته نیز شاهد فراز و فرودهایی در خانه ملت بودیم چرا که در برخی ادوار مجلس، شاهد خروجی مطلوب تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتخبین مردم اراک و کمیجان در مجلس یازدهم اعتبارنامه دریافت کردند

منتخبین مردم اراک و کمیجان در مجلس یازدهم اعتبارنامه دریافت کردند