مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 09:352020-03-15سياسي

آگاه رسانی و آرامش بخشی 2 رسالت مهم رسانه ها در مبازه با کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، احمد ملایری ظهر یکشنبه در نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونای میامی به میزبانی فرمانداری شهرستان با اشاره به نقش رسانه ها در برهه کنونی، بیان کرد: وظیفه سنگینی به عهده رسانه ها است و هر یک از رسانه ها باید با نوآوری و ایده پروری در پیشگیری و مبارزه با این ویروس اقدام کنند.

وی با بیان اینکه انتشار تصاویر و فیلم های آموزشی و مفهومی کمک زیادی به رویارویی با این بیماری می کند، راه های مقابله گفته شده تنها باید ملکه ذهن مردم شود، افزود: همراه با آگاه سازی، آرامش نیز باید به مردم داد و از سوی دیگر رسانه ها باید حساسیت مردم را نیز درباره بهداشت همگانی ارتقا دهند اما با حفظ آرامش برای تمام آحاد جامعه.

فرماندار میامی با بیان اینکه هنوز برخی از مردم حساسیت کرونا را درک نکرده اند، تاکید کرد: این رسالت رسانه ها است که درباره کرونا ویروس اطلاع رسانی کنند.

ملایری با بیان اینکه امروز وقتی موفق می شویم که بتوانیم زنجیره گسترش ویروس را بشکنیم، گفت: مردم مهمترین بخش در این معادله هستند که باید با درک شرایط به همکاری با نهادها و ارگان های ذی صلاح بپردازند.

وی اصحاب رسانه ها را بعد از کادر درمانی، دومین جبهه مبارزه با کرونا نامید و تاکید کرد: باید از تمام ظرفیت ها استفاده کرد تا بتوانیم به مردم آگاهی دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگاه رسانی و آرامش بخشی 2 رسالت مهم رسانه ها در مبازه با کرونا

آگاه رسانی و آرامش بخشی 2 رسالت مهم رسانه ها در مبازه با کرونا