مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 09:352020-03-15اقتصادي

جایگاه های عرضه سوخت در استان فارس پول نقد نمی گیرند


امیر بنی کریمی روز یکشنبه با بیان اینکه به منظور حفظ سلامت مراجعین و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا زیرساخت های لازم برای پرداخت بهای سوخت بصورت الکترونیکی در تمامی مجاری عرضه سوخت مایع وسی ان جی استان فارس فراهم می باشد افزود: در جایگاههای سوخت پول نقد دریافت نمی شود.

بنی کریمی با تاکید بر عدم دریافت نقدی بهای سوخت در جایگاهها گفت:پیرو تصمیمات اتخاذ شده در چهارمین جلسه کمیته مبارزه با شیوع ویروس کرونا منطقه ، پرداخت بهای سوخت درتمامی جایگاه های استان از طریق کارت های اعتباری انجام می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس ضمن تشکر از همکاری و تلاش های جایگاهداران استان در مقابله وپیشگیری با شیوع بیماری کرونا افزود در حال حاضر 287 باب جایگاه سوخت مایع و 133 باب جایگاه سی ان جی به ترتیب با 3200 و 800 نازل بدون وقفه در حال سوخترسانی به مردم است وبمنظور حفظ سلامت مراجعین تمامی تلمبه ها و دستگا ه های کارخوان توسط مالکین جایگاه ها مرتب ضد عفونی وگندزدایی می شوند.

این مقام مسوول با یادآوری این موضوع که جایگاههای عرضه سوخت از جمله مکان هایی هستند که بیشترین مراجعین را داشته وبخشی از پرداخت بهای سوخت بصورت نقدی انجام می شود که این نوع پرداخت خود یکی از عوامل شیوع ویروس کرونا است اظهارکرد: درراستای پیشگیری و مقابله با شیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه های عرضه سوخت در استان فارس پول نقد نمی گیرند

جایگاه های عرضه سوخت در استان فارس پول نقد نمی گیرند