مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 10:052020-03-15اقتصادي

خدمات شرکت برق شمال استان کرمان تا اطلاع ثانوی غیرحضوری شد


مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: در راستای پیشگیری از بیماری کرونا خدمات برق تا اطلاع ثانوی غیرحضوری ارائه می شود.

- ایسنا/کرمان مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: در راستای پیشگیری از بیماری کرونا خدمات برق تا اطلاع ثانوی غیرحضوری ارائه می شود.

امیر جهانشاهی در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای تصمیمات ستاد استانی پیشگیری از بیماری ویروسی کرونا از تاریخ 25 اسفند ماه 98 با توجه به اینکه هیچ گونه خدمات حضوری در ادارات خدمات مشترکین و دفاتر پیشخوان دولت در خصوص فروش و خدمات پس از فروش انشعاب برق صورت نمی پذیرد، مردم و مشترکین می توانند درخواست های خود را از طریق منوی میز خدمت الکترونیک پایگاه اینترنتی این شرکت به آدرس www.

nked.

co.

ir ثبت کنند و تمامی درخواست های مردم در ایام کاری بعد از تعطیلات سال جدید بررسی و اقدام مقتضی براساس مقررات صورت خواهد گرفت.

وی افزود: همچنین شهروندان می توانند مشکلات خود در زمینه قطعی برق، انشعاب برق و مشکلات شبکه های برق را با تماس از طریق مرکز فوریت های برق 121 به اطلاع همکاران ما برسانند.

مدیرروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ادامه داد: سامانه پیامکی 10000000121، تلفن گویا به شماره 59229 و تلفن دفتر روابط عمومی به شماره 2520333 نیز راه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات شرکت برق شمال استان کرمان تا اطلاع ثانوی غیرحضوری شد

خدمات شرکت برق شمال استان کرمان تا اطلاع ثانوی غیرحضوری شد