مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 10:202020-03-15دانش

رئوس عملکرد دانشگاه ها در ارتباط با صنعت در سال 98


معاون پژوهشی و فناوری وزیر علوم ضمن قدردانی از فعالیت دانشگاه ها در ارتباط با صنعت، رئوس عملکرد دانشگاه ها در سال 98 را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، مسعود برومند در نامه ای خطاب به روسای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور ضمن تشکر از مشارکت و هم افزایی دانشگاه ها و مراکز علمی در فعالیت های ارتباط با جامعه و صنعت، رئوس عملکرد فعالیت های ارتباط با جامعه و صنعت در سال 98 را اعلام کرد.

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم در این نامه اهم فعالیت ها و اقدامات انجام شده در سال جاری را شامل تدوین طرح تحول در همکاری های دانشگاه ها با جامعه و صنعت، پایش و ساماندهی قراردادها و همکاری های ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه ها، پایش مهارت افزایی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، رصد وضعیت اشتغال دانش آموختگان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور و ساماندهی جذب کارکنان وظیفه مامور در حوزه ارتباط با صنعت برشمرد.

وی، طراحی و راه اندازی مراکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی، ارائه اولین رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه ها با جامعه و صنعت، طرح های برگزیده صنعتی دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور، طرح های برگزیده دانشگاه ها در راستای رفع مشکلات و رونق تولید استان و برگزاری مستمر نشست های مدیران ارتباط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رئوس عملکرد دانشگاه ها در ارتباط با صنعت در سال 98

رئوس عملکرد دانشگاه ها در ارتباط با صنعت در سال 98