مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 10:302020-03-15اقتصادي

میلیاردرها و زمانه ابتذال


در دورانی که گذر حساب بانکی از رقم 999 میلیون به میلیارد، همانند امروز کار سهل و آسانی نبود و صفت میلیاردر به هر کسی نمی نشست، خود به خود میلیاردرها تبدیل به افسانه می شدند و حتی در بعضی فرهنگ ها به مثال ها و ضرب المثل هایی که عامه مردم آنها را مورد استفاده قرار می دادند، - راه می یافتند.

کسانی که اکنون انگشت کوچک میلیاردرهای امروزی نیز نمی شوند اما در زمان خود حتی دست نیافتنی تر از روسای جمهوری کشورها بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شهروند نوشت: این روزها وقتی از میلیاردرها و سوپرثروتمندان جهان صحبت به میان می آید، همه بلافاصله جف بزوس، بیل گیتس و وارن بافِت را به یاد می آورند که البته حق هم دارند زیرا در حال حاضر ثروت این سه نفر روی هم چیزی بیش از 300 میلیارد دلار برآورد می شود.

مجله فوربز، به عنوان یکی از مشهورترین رسانه های اقصادی دنیا از سال 1987 میلادی، در یک ارزیابی کلی اموال ثروتمندان و صاحبان پول و سرمایه را ذیل گزارشی با عنوان میلیاردرهای جهان محاسبه کرده و بنا بر میزان دارایی، آنها را در فهرست مشهور خود یعنی ثروتمند ترین ها قرار می دهد.

ارزیابی مجله فوربز تا پیش از این، همه ساله در ماه مارس منتشر می شد، اما به دلیل نوسانات بازار سرمایه و بالا و پایین شدن لحظه ای میزان ثروت میلیاردرهای اسمی جهان، دست اندرکاران مجله از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میلیاردرها و زمانه ابتذال

میلیاردرها و زمانه ابتذال