مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 11:062020-03-15پزشكي

تعهد دانشگاه علوم پزشکی گیلان به تامین تجهیزات بیمارستان آستارا


حسن رستم زاد روز یکشنبه در جلسه شورای سلامت در فرمانداری آستارا اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان ظرف یک هفته تجهیزات لازم را تامین خواهد کرد و خیران آستارا برای خرید 2 دستگاه تنفس مصنوعی و نصب دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهید بهشتی، بیش از 10 میلیارد ریال کمک کردند.

وی بیان کرد: مسافران گیلان در گردنه حیران توسط نیروهای هلال احمر تب سنجی می شوند، اما در ممانعت ورود افراد غیربومی نباید سختگیری شود و مردم در تعطیلات نوروز از سفر به آستارا خودداری کنند و دفاتر اطلاع رسانی گردشگری تعطیل شود.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی از ورود نیسان های عرضه میوه به داخل شهر خودداری و خودروهای جمع آوری زباله ها و ضایعات متوقف شود و این امر بر عهده شهرداری و مجریان طرح تفکیک زباله از مبدا است.

فرماندار آستارا گفت: محور اصلی قطع شیوع کرونا مردم هستند و نانوایان، نکات بهداشتی را رعایت کنند و عرضه چای و قلیان در آستارا و روستاها ممنوع است و نظارت بازرسان شبکه بهداشت، اتاق اصناف و بخشداران تشدید و ساعات فعالیت اصناف محدود شود.

رستم زاد افزود: دولت در تامین مایحتاج مردم مشکلی ندارد و مطابق وعده معاون رییس جمهوری، بسته های حمایتی به هموطنان اختصاص خواهد یافت و همه مردم باید سفیران سلامت باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد دانشگاه علوم پزشکی گیلان به تامین تجهیزات بیمارستان آستارا

تعهد دانشگاه علوم پزشکی گیلان به تامین تجهیزات بیمارستان آستارا