مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 11:062020-03-15اقتصادي

پروازهای داخلی فرودگاه مشهد 70 درصد کاهش یافت


محمود امانی بنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اینک پروازهای خارجی این فرودگاه به صفر رسیده و پروازهای داخلی نیز نسبت به مدت مشابه پارسال حدود 70 درصد کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: به عنوان نمونه 24 اسفند ماه با 20 پرواز ورودی در مقایسه با مدت مشابه پارسال با کاهش 71 درصدی پرواز و 79 درصدی مسافر مواجه بودیم و پرواز خارجی هم نداشتیم.

مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تمهیدات مختلفی در این فرودگاه اندیشیده شده است فضاهای فرودگاه ضدعفونی و تجهیزات جا به جایی مسافر نیز ضد عفونی می شود و مسافران ورودی و خروجی نیز تب سنجی می شوند.

امانی با تاکید بر خودداری از سفرهای غیرضروری به منظور کاهش و به صفر رساندن شیوع ویروس کرونا افزود: انشاء الله پس از برگشت وضعیت به حالت عادی این فرودگاه آماده پذیرش مسافران و زائران به بهترین نحو ممکن خواهد بود.

در حالت عادی روزانه 40 هزار مسافر از طریق فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد جابه جا می شوند و این فرودگاه 540 هکتاری پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین و در وضعیت عادی روزانه 180 پرواز و در زمان اوج مسافرت ها تا 250 پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروازهای داخلی فرودگاه مشهد 70 درصد کاهش یافت

پروازهای داخلی فرودگاه مشهد 70 درصد کاهش یافت