مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 11:202020-03-15سياسي

متولیان پمپ بنزین های خصوصی مانع ضد عفونی کردن این مراکز نشوند


رییس شورای شهر بیرجند با بیان اینکه برخی از پمپ بنزین های خصوصی از ضد عفونی کردن این مراکز ممانعت می کنند، گفت: این ممانعت موجب مسئولیت مدنی و حقوقی برای آنان خواهد بود.

- ابراهیم تقی زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق گزارش های مطرح شده در جلسه شورای شهر بیرجند در روز شنبه 24 اسفندماه برخی از اصناف و پمپ بنزین های خصوصی به دلایلی از ضد عفونی کردن این مراکز ممانعت می کنند.

رییس شورای شهر بیرجند و استاد رشته حقوق بیان کرد: اگر این ممانعت موجب انتقال ویروس کرونا به فرد یا افرادی از جامعه شده و این قضیه توسط مقام قضایی به اثبات برسد بی شک موجب مسئولیت مدنی و حقوقی خواهد بود.

تقی زاده با اشاره به موادی از قانون مسئولیت مدنی ادامه داد: طبق این قوانین اگر فردی به هر کیفیتی موجب صدمه جسمانی و یا روحی به فرد یا افرادی دیگر شود، موجب مسئولیت مدنی و حقوقی برای او خواهد بود که در زمینه ممانعت از ضد عفونی کردن برخی مراکز و انتقال ویروس به افراد امکان مصداق پیدا کردن این مواد قانونی وجود دارد.

وی گفت: هر چند این ممانعت ها از ضدعفونی کردن واحد صنفی بدون سو نیت و قصد صورت می گیرد ولی اگر فردی با سو نیت از ضدعفونی کردن مراکزی چون واحدهای صنفی و پمپ بنزین ها خودداری کرده و موجب انتقال ویروس به دیگران شود موضوع جنبه کیفری نیز پیدا می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متولیان پمپ بنزین های خصوصی مانع ضد عفونی کردن این مراکز نشوند

متولیان پمپ بنزین های خصوصی مانع ضد عفونی کردن این مراکز نشوند