مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 11:502020-03-15فناوري

مصوبه جدید خدمات ارزش افزوده به اپراتورها ابلاغ شد


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پایان دادن به کلاهبرداری های خدمات ارزش افزوده طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و ابلاغ آن به اپراتورها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجواد آذری جهرمی در توییتر نوشت: به رغم وجود چالش ها و فشارهای بسیار زیاد، مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات درباره پایان دادن به کلاهبرداری های خدمات ارزش افزوده، روز گذشته به اپراتورها ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه 300 این کمیسیون به منظور حمایت از حقوق مشترکین و با توجه به وجود برخی از چالش ها در ارائه خدمات ارزش افزوده از قبیل ناآگاهی برخی از مشترکین از شرایط و هزینه های عضویت، روشهای استعلام وضعیت عضویت و لغو آن، عضویت ناخواسته و همچنین شفاف سازی در خصوص ارائه و استفاده از خدمات ارزش افزوده، به تصویب رسیده است.

مطابق این مصوبه، هر گونه جمع آوری مبالغ بابت خدمات ارزش افزوده برای مشترکان تلفن ثابت و همراه پس پرداخت (دایمی) و پیش پرداخت (اعتباری) صرفا باید از محل اعتبار خدمات ارزش افزوده انجام شود.

دارنده پروانه موظف است پس از دریافت درخواست خدمات ارزش افزوده از سوی مشترک، شرح خدمات، هزینه و زمان استفاده آن را به مشترک اطلاع داده و حداکثر در سقف اعتبار خدمات ارزش افزوده مشترک، نسبت به فعال سازی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه جدید خدمات ارزش افزوده به اپراتورها ابلاغ شد

مصوبه جدید خدمات ارزش افزوده به اپراتورها ابلاغ شد