مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 12:052020-03-15سياسي

ماشین های نیروهای نظامی برای ضدعفونی و گندزدایی شهر به کمک بیایند


فرماندار ویژه ملایر در پی شیوع کروناویروس پیشنهاد کرد: ماشین های که در اختیار ‏نیروهای نظامی شهرستان است برای ضدعفونی و گندزدایی به کمک ستاد ‏شهرستان بیایند تا بتوانیم سطح شهر را در دو یا سه نوبت در شبانه روز ضد‏عفونی کنیم.

- ایسنا/همدان فرماندار ویژه ملایر در پی شیوع کروناویروس پیشنهاد کرد: ماشین های که در اختیار ‏نیروهای نظامی شهرستان است برای ضدعفونی و گندزدایی به کمک ستاد ‏شهرستان بیایند تا بتوانیم سطح شهر را در دو یا سه نوبت در شبانه روز ضد‏عفونی کنیم.

‏ قدرت الله ولدی یکشنبه 25 اسفندماه در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کروناویروس استان که به ریاست استاندار همدان و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: آرایشگاه های مردانه، زنانه، طلافروشان و روزبازارها در سطح شهرستان ملایر تعطیل شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه های متولی در سطح شهرستان پای کار و کمیته های مختلف نیز فعال هستند، گفت: از ابتدای شروع بیماری تیم نظارت بر کروناویروس در ورودی شهر و به صورت 24 ساعته فعال هستند و به طور مستمر مورد بازدید قرار می گیرند.

ولدی با بیان اینکه از چهار روز گذشته در میادین استقلال، انقلاب و تعاون شهر ملایر خودروهایی که خارج از شهرستان وارد ملایر می شوند، مورد کنترل بیشتری قرار می گیرند، اظهار کرد: نیاز مبرم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماشین های نیروهای نظامی برای ضدعفونی و گندزدایی شهر به کمک بیایند

ماشین های نیروهای نظامی برای ضدعفونی و گندزدایی شهر به کمک بیایند