خرید میوه شب عید در اپلیکیشن «شاتوت»/ اولین خروجی رویداد تولید محتوای فضای مجازیمدیر مرکز تولید نشر دیجیتال انقلاب اسلامی در استان همدان با اشاره به اینکه اولین خروجی رویداد تولید محتوای فضای مجازی عملیاتی شد گفت: مردم می توانند خرید میوه شب عید خود را از اپلیکیشن «شاتوت» و به صورت غیرحضوری انجام دهند. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان علی فردوسی پور بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به لطف خداوند اولین خروجی رویداد رقابتی تولید محتوای تخصصی در فضای مجازی اپلیکیشنی شد که امروز می تواند برای خرید میوه دولتی عید به مردم کمک کند. وی با بیان اینکه امسال در همدان یک رویداد تولید محتوا توسط معاونت متنای، سازمان فضای مجازی بسیج برگزار شد که یکی از خروجی های این رویداد تولید یک اپلیکیشن خرید میوه و تره بار شد، افزود : در این مدتی که گذشت این اپلیکیشن مورد حمایت های معنوی قرار گرفت و با تغییرات جزیی و تغییر نام به شاتوت توانست زیر بار برود. مدیر مرکز تولید نشر دیجیتال انقلاب اسلامی در استان همدان در ادامه افزود: شاتوت با ورود به موضوع فروش میوه عید به صورت مجازی می تواند قدم بزرگی برای مقابله با کرونا بردارد. وی ادامه داد: در چند روز اخیر توانستیم مجوزهای لازم برای فروش میوه عید توسط این اپلیکیشن دریافت کنیم و هم اکنون سازندگان و سرمایه گذاران این اپلیکیشن در حال آماده سازی زیرساخت ها هستند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |