مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 13:062020-03-15اقتصادي

نخستین کابین ضدعفونی خودرو آذربایجان غربی در ورودی مهاباد نصب شد


ایرج شجاعی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این کابین ضدعفونی کننده و ضدویروس کرونا ساخت گروه فنی هلدینگ کیوان مرغ پرطلای مهاباد است که در سه راهی برهان در جاده مهاباد به میاندواب نصب و از روز گذشته اقدام به گندزدایی خودروهای عبوری می کند.

وی ادامه داد: این دستگاه تمام اتوماتیک کلیه خودروهای سواری و باری که قصد ورود به شهر مهاباد را دارند گندزدایی و ضدعفونی خواهد کرد و همه خودروها موظف به عبور از آن هستند.

وی اضافه کرد: شرکت هلدینگ کیوان مرغ پرطلای مهاباد به رضا سواری از خیران و چهره های ماندگار صنعت طیور و تولیدکننده و کارآفرین نمونه ملی در شهرستان مهاباد تعلق داشته که این دستگاه را به شهروندان اهدا کرده است.

فرماندار مهاباد ضمن قدردانی از مشارکت مردمی و بخش خصوص در کمک به کنترل شیوع کرونا اظهار داشت: شرکت های خصوصی پیش از این و طی روزهای گذشته نیز در چندین نوبت محلول ضدعفونی تهیه و به صورت رایگان در اختیار ستاد مقابله با کرونا شهرستان قرار داده است.

وی یادآور شد: با نصب این دستگاه، مهاباد اولین شهرستان در سطح استان و منطقه خواهد بود که خودروهای ورودی قبل از وارد شدن به مناطق شهری، به صورت خودکار و با سرعت بالا کاملا ضدعفونی و گندزدایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کابین ضدعفونی خودرو آذربایجان غربی در ورودی مهاباد نصب شد

نخستین کابین ضدعفونی خودرو آذربایجان غربی در ورودی مهاباد نصب شد