مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 13:202020-03-15اجتماعي

حاجی میرزایی: به احترام معلم آستارایی می ایستم


وزیر آموزش و پرورش در پیام توییتری، مطرح کرد: به احترام معلمی که 17 سال پس از بازنشستگی هنوز عشق معلمی در وجودش است، می ایستم.

- وزیر آموزش و پرورش در پیام توییتری، مطرح کرد: به احترام معلمی که 17 سال پس از بازنشستگی هنوز عشق معلمی در وجودش است، می ایستم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی در پیامی توییتری با درج هشتگ #آیلاند_همان_آنلاین_است با اشاره به تلاش معلم آستارایی، نوشت: به احترام معلمی که 17 سال پس از بازنشستگی هنوز عشق معلمی در وجودش است و با تلاش فراوان در حال کار با تکنولوژی های روز است برپا! ‏وی افزود: خودم هم ایستاده در تماس تلفنی با خانم صفایی مراتب احترام و افتخارم را به ایشان ابلاغ کردم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیرآموزش وپرورش همچنین در تماس تلفنی با معلم آستارایی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های این معلم جهت استمرار فعالیت های یادگیری در ایام تعطیلی مدارس، گفت: کسی که در مسیر عشق معلمی و خدمت به دانش آموزان قدم برمی دارد؛ اگر سرزنشی شود، نباید اهمیت داشته باشد.

وزارت آموزش وپرورش، ظهر امروز محسن حاجی میرزایی در تماس تلفنی با معلم آستارایی، اظهارکرد: خواهان دیدن شما هستم تا به صورت حضوری از تلاش و زحمات شما قدردانی کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی میرزایی: به احترام معلم آستارایی می ایستم

حاجی میرزایی: به احترام معلم آستارایی می ایستم