مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 13:262020-03-15سياسي

دو طرفه شدن خیابان سی متری نیروی هوایی


در راستای در خواست های مردمی، خیابان سی متری نیروی هوایی، به عنوان یکی از اصلی ترین معابر شرق پایتخت در شهرداری منطقه13 دو طرفه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، تا پیش از این، شهروندان محدوده خیابان نیروی هوایی خواستار تغییر وضعیت تردد در خیابان سی متری نیروی هوایی بودند تا بتوانند راحت تر در این معبر اصلی و شریانی محدوده شهرداری منطقه 13 رفت و آمد کنند.

سید رضا تربت جو معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه 13 در خصوص تغییر وضعیت تردد در خیابان سی متری نیروی هوایی به درخواست شهروندان افزود: اجرای این طرح دارای مصوبه کمیته شبکه معابر شورای عالی حمل و نقل و ترافیک شهر تهران مبنی بر دوطرفه شدن خیابان سی متری نیروی هوایی است که حدفاصل مسیل منوچهری تا تقاطع شهید سربی انجام شده است.

وی افزود: این اقدام با هدف رفع گره ترافیکی و راه بندان در خیابان شهید سربی و کنارگذر مسیل منوچهری و همچنین تسهیل در رفت و آمد شهروندان انجام شده است.

معاون معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه 13 در خصوص وضعیت دسترسی ساکنین به ایستگاه اتوبوس سامانه تندرو اظهار داشت: ضمن اجرای عملیات نصب جدول های سیمانی و نرده ایمنی میانه این خیابان، ایستگاه بی آرتی پیروزی از محل قدیم به محل جدید در فاصله 50 متری منتقل شد که جابه جایی این ایستگاه، ضمن تأمین ظرفیت لازم برای توقف اتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو طرفه شدن خیابان سی متری نیروی هوایی

دو طرفه شدن خیابان سی متری نیروی هوایی