مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 13:352020-03-15ورزشي

کارگران با پویش من در خانه می مانم، نمی توانند امرار معاش کنند


عیدعلی کریمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به پویش من در خانه می مانم افزود: طراح این پویش باید از خودش سوال کند اگر کارگری در خانه بماند، از چه کسی باید دستمزد بگیرد؟ بنابراین اجرای این پویش برای کارگران جوابگو نیست.

وی اضافه کرد: اگرچه ما و همه فعالان کارگری به این پویش احترام می گذاریم و آن را به جامعه کارگری توصیه می کنیم، اما در واقع چنین پویشی جنبه شعاری دارد و کارگر فصلی و روزمرد ما هرگز نمی تواند با خانه نشینی زندگی کند.

کریمی، سهم کارگران در ویروس کرونا را بالا عنوان کرد و گفت: جمعیت کارگران در استانی مثل قزوین که بیش از 60 درصد را تشکیل می دهد، در مدیریت بحران کرونا بسیار قابل توجه بوده و می تواند در کنترل و مقابله با این بیماری بسیار حایز اهمیت باشد، اما برای همراهی و همگام کردن این جمعیت باید اقدامات اساسی در جامعه صورت بگیرد.

این فعال کارگری اظهار داشت: در خانه ماندن فقط برای بازنشستگان و کارگران رسمی امکان پذیر است که بتوانند حقوق ماهیانه خودشان را بدون کم و کسر دریافت کنند، اما برای کارگری که مزدش روزانه محاسبه می شود، امکان رعایت این پویش وجود ندارد.

دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین به نبود ماسک و مواد ضدعفونی کننده در کارخانجات قزوین اشاره کرد و گفت: کارگرانی که در محیط کار از داشتن کمترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران با پویش من در خانه می مانم، نمی توانند امرار معاش کنند

کارگران با پویش من در خانه می مانم، نمی توانند امرار معاش کنند