مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 13:402020-03-15ورزشي

راه اندازی نقاهتگاه با ظرفیت 60 تخت در شهرکرد


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال وبختیاری گفت: تفاهم نامه ای که میان سپاه و اداره بهداشت در استان منعقد شد نقاهتگاه هایی از جمله سالن ورزشی شهدای دانش آموزی در مرکز استان با ظرفیت 60 تخت افتتاح شد که به ازای 4 بیمار یک کادر درمانی در محل حاضر خواهد شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال وبختیاری گفت: تفاهم نامه ای که میان سپاه و اداره بهداشت در استان منعقد شد نقاهتگاه هایی از جمله سالن ورزشی شهدای دانش آموزی در مرکز استان با ظرفیت 60 تخت افتتاح شد که به ازای 4 بیمار یک کادر درمانی در محل حاضر خواهد شد.

سردار علی محمد اکبری 25 اسفندماه در جمع خبرنگاران استان، با بیان اینکه فعالیت های بسیار خوبی در مقابله با ویروس کرونا در استان انجام شده است، بیان کرد: با اطلاع رسانی های خوب رشد صعودی بیماری کرونا در استان محدود شد اما این کاهش به منظور تمام شدن ویروس نیست زیرا این ویروس یک ویروس فراگیر و با انتقال سریع است لذا مردم با رعایت نکات بهداشتی باید با این ویروس مقابله کنند.

سردار اکبری با بیان اینکه رسالت پاسداران حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب در تمامی مأموریت ها است، اظهار کرد: آنچه که لازم است خدمت به مردم است که امروز بالاترین خدمت مقابله با ویروس کرونا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نقاهتگاه با ظرفیت 60 تخت در شهرکرد

راه اندازی نقاهتگاه با ظرفیت 60 تخت در شهرکرد