مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 13:552020-03-15سياسي

حوضچه گندزدایی در درب ورودی فروشگاههای استان تعبیه شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حشمت الله صمیمی دوست عصر یکشنبه در نشست با مدیران فروشگاه های بزرگ استان افزود: متصدی فروشگاه ها باید یک نفر را به عنوان مسئول کنترل ورود افراد به فروشگاه قرار دهند.

وی بیان داشت: این فرد که خود باید به لحاظ سلامتی تأیید شده باشد به وسیله تب سنج از سلامت خریداران مطلع شود و در صورت وجود تب نه تنها از ورود این فراد به فروشگاه ممانعت می شود بلکه فرد موردنظر به مراکز درمانی هدایت می شود.

صمیمی دوست افزود: مسئولان فروشگاه ها موظف هستند که به محض ورود خریداران به فروشگاه ماسک و دستکش در اختیار آنها قرار دهند.

وی بیان داشت: ویروس کرونا تا مدت زمان زیادی بر روی سطح استیل زنده می ماند و دئر این راستا باید چرخهای استیل موجود در فروشگاه ها جمع آورد شده و تمامی فروشگاه های بزرگ باید به سیستم تهویه و هواکش مجهز شوند.

صمیمی دوست اظهار داشت: کارکنان فروشگاه باید از روپوش، دستکش، کلاه و ماسک استفاده کنند و در سه مرحله گندزدایی فروشگاه را اناجم و اقدام به ضد عفونی کنند.

وی افزود: فروشگاه ها باید ساعت هفت تا هشت صبح، 12-14 بعدازظهر و 18 ضدعفونی شوند و از امروز نیز وضعیت فروشگاه های زنجیره ای و چندمنظوره رصد و ارزیابی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوضچه گندزدایی در درب ورودی فروشگاههای استان تعبیه شود

حوضچه گندزدایی در درب ورودی فروشگاههای استان تعبیه شود