مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 14:302020-03-15اقتصادي

آموزش نحوه دریافت تیک آبی اینستاگرام (Verified Badge)


شاید فکر می کنید که تیک آبی اینستاگرام فقط برای افراد مشهور است که تعداد زیادی فالوور دارند ولی اینطور نیست! - ایسنا/فارس شاید فکر می کنید که تیک آبی اینستاگرام فقط برای افراد مشهور است که تعداد زیادی فالوور دارند ولی اینطور نیست! احتمالا شما هم در حال جستجو در اینستاگرام به پیج هایی برخورد کرده اید که اشخاص مشهور و شناخته شده ای هم نیستند و حتی دوسه هزار فالور بیشتر ندارند ولی یا instagram verified badge چقدر در افزایش اعتبار و محبوبیت شما در اینستاگرام تاثیر دارد؟ جالب است بدانید که طبق قوانین فیسبوک و اینستاگرام هرکسی با هر تعداد فالوور میتواند این تیک آبی را دریافت کند! هرچند که اینکار زیاد ساده و سریع نیست ولی غیر ممکن هم نیست.

گرفتن تیک آبی اینستاگرام رایگان است! اگر در وب سایت های مختلف درباره خرید تیک آبی اینستاگرام مطالبی خوانده اید بدانید که کار کلاه برداران است ، زیرا فیسبوک و اینستاگرام برای اعطای لوگو تیک آبی یا Instagram blue tick و رسمی کردن پیج ها یا Verified Badge هزینه ای دریافت نمی کنند.

تیک آبی یا نشان تایید اینستاگرام چیست؟ تاییدیه اینستاگرام یعنی تعیین اکانت اینستاگرام شما به عنوان حضور معتبر یک شخص، سلبریتی یا برند جهانی مشهور.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش نحوه دریافت تیک آبی اینستاگرام (Verified Badge)

آموزش نحوه دریافت تیک آبی اینستاگرام (Verified Badge)