مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 14:452020-03-15سياسي

تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی همه جانبه درباره خودداری از خروج از خانه


رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور اطلاع رسانی همه جانبه برای ضرورت ماندن مردم در خانه و خودداری از حضور در اماکن عمومی و انجام امور ارباب رجوع از طریق سیستم های الکترونیک را اولویت اصلی امروز مدیریت شهری و روستایی دانست.

- رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور اطلاع رسانی همه جانبه برای ضرورت ماندن مردم در خانه و خودداری از حضور در اماکن عمومی و انجام امور ارباب رجوع از طریق سیستم های الکترونیک را اولویت اصلی امروز مدیریت شهری و روستایی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مهدی جمالی نژاد که در نشست ویدیو کنفرانس با 15 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ها سخن می گفت، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: ضرورت دارد برای خودداری از حضور عموم هموطنان در اماکن شلوغ و پرجمعیت به ویژه در هفته انتهایی سال و روزهای ابتدایی سال آتی و تاکید بر ماندن آن ها در منازل با بهره گیری از توانمندی های تمامی رسانه ها و امکانات تبلیغاتی مدیریت شهری و روستایی در فضای شهرها و روستاها، اطلاع رسانی مستمر، همه جانبه و فراگیری صورت پذیرد.

وی همچنین از اقدامات شبانه روزی نیروهای شهرداری ها و دهیاری ها که به صورت شبانه روزی در زمینه جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در حال ارائه خدمات به مردم هستند، قدردانی و ابراز امیدواری کرد که این اقدامات به نحو مناسبی در رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی همه جانبه درباره خودداری از خروج از خانه

تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی همه جانبه درباره خودداری از خروج از خانه