مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 17:252020-03-15سياسي

هشت همدانی بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند


رشید حیدری مقدم روز یکشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران فعال در امر اطلاع رسانی انتخابات استان همدان اظهار داشت: تمامی جانباختگان این استان به جز یک نفر ، همگی بالای 70 سال سن داشتند.

وی اظهار داشت: تاکنون 124 مورد مثبت ویروس کرونا در همدان ثبت شده است که از این تعداد 65 بیمار بهبود یافته و در خانه قرنطینه شدند همچنین 51 نفر در بیمارستان ها بستری و تحت مداوا هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: شهرستان اسدآباد 21، بهار هفت مورد، تویسرکان سه، رزن یک، فامنین 6 ، کبودراهنگ هشت، ملایر 15 ، نهاوند 19 و همدان 34 مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا از ابتدای اسفند تاکنون ثبت شده است.

حیدری مقدم از خبرنگاران خواست وارد مجموعه بیمارستانی نشوند چراکه 40 تا 50 درصد آلودگی ها بیمارستانی است یعنی کادر بهداشت و درمان بیشتر در معرض ابتلا به این یروس هستند.

وی بیان کرد: در استان همدان یک هزار و 200 تخت فعال برای بستری بیماران پیش بینی شده همچنین هشت هزار تخت قرنطینه علاوه بر تخت های موجود برای شرایط اضطراری پیش بینی شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: 15 هزار نیرو بسیج برای مقابله با این ویروش آموزش دیدند و 23 مرکز بهداشتی به همراه 60 خط تماس 3143 از ساعت هشت صبح تا 12 شب به مردم خدمات و مشاوره ارائه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشت همدانی بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند

هشت همدانی بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند