مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 17:352020-03-15ورزشي

مجمع عمومی شرکت پدیده شاندیز برگزار شد


علی کریمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با همکاری مقامات محلی شهر شاندیز و مسوولان انتظامی و بهداشتی استان خراسان رضوی و شهرستان بینالود، مجمع عمومی نوبت دوم شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز برگزار شد.

وی ادامه داد: برای برگزاری بهتر مجمع با حفظ سلامت سهامداران، با توجه به شرایط بهداشتی کشور، تمهیدات کامل بهداشتی اندیشیده شد به طوری که تمامی حاضران در ابتدای ورود تست تب و اکسیژن خون داده و پس از اطمینان از سلامت آنها با تحویل دستکش و ماسک در جلسه شرکت کردند.

سرپرست گروه شرکتهای پدیده شاندیز گفت: در این جلسه پس از اعلام به رسمیت رسیدن، گزارش هیات مدیره و حسابرس مستقل و بازرس قانونی در عملکرد سالهای مالی منتهی به 29 اسفند 1396 و 29 اسفند 1397 مطرح و به تصویب رسید.

کریمی افزود: همچنین انتخاب حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و علی البدل برای سال منتهی به 29 اسفند 1398، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، معاملات موضوع ماده 129 لایحه اصلاح قسمتی از قانون تجارت از دیگر عناوین دستور جلسه مجمع عمومی بود که در همه موارد مجمع تصمیم گیری کرد.

وی اضافه کرد: در این جلسه، انتخابات هیات مدیره شرکت توسعه بین المللی برگزار و منتخبان سهامداران اداره امور شرکت گروه شرکت های پدیده را به دست گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع عمومی شرکت پدیده شاندیز برگزار شد

مجمع عمومی شرکت پدیده شاندیز برگزار شد