مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 20:402020-03-15بين الملل

تلاش سیا برای تولید و ارتقای پهبادهای سنجاقکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، سازمان سیا در دهه 1970 توانسته بود یک پهباد سنجاقکی تولید کند.

بنابراین فقط می توانیم تصورش را کنیم که آنها هم اکنون از چه ابزارهایی استفاده می کنند! در دهه 1970 سیا توانسته بود یک پهباد سنجاقکی را تولید کند .

- در سال 2016 ارتش بریتانیا از ساخت پهباد سنجاقکی خود خبر داده بود.

ایالات متحده نیز از امیال خود در این مسیر دست برنداشته و در سال 2014 سازمان پروژه های پیشرفته دفاعی گفت که خواهان پهباد های حشره ای هوشمندتری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، سازمان سیا در دهه 1970 توانسته بود یک پهباد سنجاقکی تولید کند.

بنابراین فقط می توانیم تصورش را کنیم که آنها هم اکنون از چه ابزارهایی استفاده می کنند! در دهه 1970 سیا توانسته بود یک پهباد سنجاقکی را تولید کند که به آن اینسکتوتوپتر می گفتند و در فعالیت های جاسوسی دوران جنگ سرد به کار گرفته می شد.

این پهباد می توانست به مدت 60 ثانیه برای حمل یک محموله مشخص به پرواز درآید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپاپیولار مکانیکز اسنادی که به تازگی از طبقه بندی خارج شده اند، جزییات مربوط به این ماجرا را فاش کرده اند که سیا چگونه یک میکرو حشره روباتیک کارآمد را تولید کرده بوده که با لیزر به حرکت در می آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش سیا برای تولید و ارتقای پهبادهای سنجاقکی

تلاش سیا برای تولید و ارتقای پهبادهای سنجاقکی