مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 03:552020-03-16پزشكي

اخبارهای کرونایی را کمتر بخوانید


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: جستجوی اطلاعات و مشاهده اخبار و روایت های مختلف و حتی متناقض درباره یک موضوع واحد مثل ویروس کرونا، - ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: جستجوی اطلاعات و مشاهده اخبار و روایت های مختلف و حتی متناقض درباره یک موضوع واحد مثل ویروس کرونا، سبب سردرگمی، آشفتگی، بلاتکلیفی و نگرانی بیشتر می شود بنابراین کسب خبر از منابع علمی موثق یک راه مناسب برای کاهش ترس و اضطراب ناشی از ویروس کرونا است.

دکتر سید وحید احمدی طباطبایی در گفت وگو با ایسنا، به ارایه راهکارهای ساده برای کاهش ترس و اضطراب ناشی از کروناویروس گفت: راهکارهای ساده ای برای آنکه در این شرایط بتوانیم به راحتی ایستاده و بجنگیم، وجود دارد.

وی اضطراب را به دو دسته مفید و نگران ساز تقسیم کرد و افزود: اضطراب مفید یا کارساز باعث ایجاد انگیزه برای روبرو شدن با مشکلات می شود، به طورمثال نگرانی درباره بیماری قلبی باعث می شود تا عادات غذایی خود را تغییر دهیم یا برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، مرتب دست های خودمان را شستشو دهیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: اضطراب غیرمفید یا نگران ساز یعنی فکر کردن زیاد درباره بیماری و عوارض آن به بدترین شکل ممکن است و این نوع اضطراب باعث درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبارهای کرونایی را کمتر بخوانید

اخبارهای کرونایی را کمتر بخوانید