مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 05:062020-03-16سياسي

نقاهتگاه 650 تختی ابهر تا پایان هفته تجهیز می شود


وجیه الله نوروزی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا شهرستان ابهر افرود: تاکنون 67 نفر بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های ابهر بستری شده اند که از این تعداد 42 نفر بهبود یافته و مرخص شده اند و 25 بیمار تحت درمان هستند.

وی با تاکید براینکه در شرایط فعلی مدیریت بحران باید به طور قوی اقدام و عمل کند، تصریح کرد: مرخصی همه مدیران شهرستان ابهر تا اطلاع بعدی ممنوع است.

فرماندار ابهر تاکید کرد: به منظور قطع زنجیره عفونت و انتقال بیماری کرونا و کاهش اجتماعات مردمی و حفظ سلامت مردم تمامی صنف های غیرضروری به سرعت تعطیل خواهند شد.

وی با اشاره به لزوم همکاری مردم در اجرای توصیه های مسؤولان بهداشت و درمان مبنی بر ماندن در خانه، اظهار داشت: پذیرش مسافر تا اطلاع بعدی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان ابهر ممنوع است.

نوروزی بیان کرد: مطب و درمانگاه های خصوصی برای خدمت رسانی به مردم در این روزها دایر خواهند بود.

این مسؤول عنوان کرد: صنایع و واحدهای تولیدی به جز واحدهای صنعتی تولیدکننده مواد شوینده و ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش نیز تعطیل خواهند شد.

فرماندار ابهر خاطرنشان کرد: تولیدات گوشت و مواد پروتیینی، کشتارگاه ها، نانوایی ها و فروشگاه های موادغذایی که مایحتاج روزمره مردم را تامین می کنند اجازه فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاهتگاه 650 تختی ابهر تا پایان هفته تجهیز می شود

نقاهتگاه 650 تختی ابهر تا پایان هفته تجهیز می شود